ابزارهای طراحی به ما کمک میکنند هر چیزی را که هر روز به صورت آنلاین استفاده میکنید برنامهریزی، تجسم و جمعآوری کنیم. در Windscrib، ما با این ابزارها غریبه نیستیم. در این پست وبلاگ، قصد دارم شما را به سفری در میان ابزارهای طراحی که استفاده می کنیم، زمانی که از آنها استفاده می کنیم و چرا استفاده می کنیم، ببرم. شاید این جرقه ایده هایی باشد و شما را ترغیب کند که برای پروژه طراحی محصول بعدی خود چند برگه از کتاب ما بردارید. اگر همه اینها برای شما اخبار قدیمی است، شاید برای طراح بودن در Windscrib مناسب باشید. سریع از سرت از این مرحله رد شوید و هرج و مرج را به خطر بیندازید و بعداً به مدلهای دیجیتالی شما راه پیدا کنید. قلم و کاغذ همچنین برای همکاری و گرفتن بازخورد دیگران قبل از حرکت بیشتر به چیزی که به نظر نهایی تر است، عالی هستند. این بخش تماماً در مورد محدود کردن مسیر شما و شروع کردن شما در مسیر درست است.
Figma <3
بله، من تیم را عوض کردم، و خوشحالم که این کار را انجام دادم. من برای طولانی ترین زمان از Sketch استفاده می کردم. با این حال، اخیراً متوجه شدم که در Windscrib، ما چیزی بیشتر از پلتفرمهای مختلف و مشارکتی میخواهیم، بنابراین بدون هیچ گونه اصطکاک به Figma روی آوردم. این ابزار جایی است که من بیشتر وقت خود را صرف جمع آوری ماکت ها برای هدایت برنامه و اجرا می کنم. این برنامه توسعه دهندگان را برای چیزی که می خواهند با مشخصات دقیق بسازند آماده می کند، که به نوبه خود آنها را راضی نگه می دارد و به راحتی کار می کنند (بیشتر اوقات). این فرآیند همچنین چرخه تکرار را کاهش می دهد. در گذشته، «چرخه تکراری» یک مبارزه مداوم رفت و برگشتی بود. با استفاده از چیزی مشارکتی تر، من به راحتی می توانم جزئیات UX را دقیقاً در نمونه اولیه چکش کنم، به طوری که توسعه دهندگان بتوانند قبل از شروع به نوشتن کد، همه چیز را ببینند که کار می کند. اگر بخواهید، میتوانید مدلهای خود را به نمونههای اولیه تعاملی تبدیل کنید تا نشان دهید که چگونه باید کار کنند یا آنها را آزمایش کنید تا ببینید آیا جریان همان چیزی است که شما تصور میکردید.
Zeplin
این ابزار آخرین مرحله از روند. این جایی است که تمام طرح های نهایی پس از تایید توسط تیم انجام می شود. Zeplin مشخصات و کد مناسب را از ماکتهای ساخته شده با Figma که توسعهدهندگان برای زنده کردن آنها به آن نیاز دارند، تولید میکند. همچنین برای نگهداری و سازماندهی تمام طرحها، داراییها و راهنمای سبک شما در یک مکان برای دیدن همه عالی است. Zeplin همچنین تمام نسخههای قدیمیتر طرحهای شما را که «کنترل نسخه» نامیده میشود، نگه میدارد و به هر کسی اجازه میدهد به صورت بصری آنها را مقایسه کند.
اصل
این پسر کوچک برای انیمیشنها و نمونههای اولیه تعاملی، بهویژه برای برنامهها و وب، عالی است. اجزاء. من از آن بیشتر برای نشان دادن فعل و انفعالاتی استفاده میکنم که برای طرحهای خاصی مانند افکتهای شناور و کشویی باید متحرک شوند، اما اکنون که Figma اجزای تعاملی در دسترس دارد، مطمئناً میتوانید بدون آن خلاص شوید.
در نهایت همه این ابزارها توسط یک ابزار جذب میشوند. یکی از آنها اما ایده همان باقی می ماند. آنها به من کمک میکنند تا ایدههایم را بهسرعت و بهطور کارآمد مطرح کنم، اهدافی را تعیین کنم، همکاری را تقویت کنم و اصطکاک بین همه اعضای تیم را کاهش دهم.